Ihmisiä ja ilmiöitä: Britanniassa tehty kysely: Kristityt kokevat syrjintää ja vihamielisyyttä uskonsa vuoksi – konservatiiveilla tilanne pahin Kotimaa: Politiikan jättänyt Timo Soini: ”Politiikka on kuin myrkytystila, josta tulee vakavat vieroitusoireet”

Kolmasosa amerikkalaisista kristillisen median kuluttajista ei käy kirkossa

 

National Religious Broadcasters (NRB) selvitti tuoreessa tutkimuksessaan, toimiiko kristillinen media paremmin opetuslapseuttamisen vai evankelioimisen välineenä. Tutkimuksessa otettiin huomioon kirjat, radio, TV ja elokuvat. Tuloksista käy ilmi, että noin kolmasosa kuluttajista ei käy seurakunnassa (unchurched).

Esimerkiksi 35 prosenttia niistä, jotka katsoivat kristillisen elokuvan viime vuonna, eivät käyneet seurakunnassa.

Tutkimuksen mukaan kirkkokuntien ja suun­tausten välillä on myös eroja kulutusluvuissa. Evankelikaalit ovat kaikissa tutkituissa medioissa kuluttajalistan kärjessä.

Sansa neliöb. 11.11.-10.12.

Tutkimus LifeWay Researchin sivuilla.

 
artikkelibanneri Uusi Tie