Ihmisiä ja ilmiöitä: Britanniassa tehty kysely: Kristityt kokevat syrjintää ja vihamielisyyttä uskonsa vuoksi – konservatiiveilla tilanne pahin Kotimaa: Politiikan jättänyt Timo Soini: ”Politiikka on kuin myrkytystila, josta tulee vakavat vieroitusoireet”

Kristinusko ponnahtaa pinnalle pääkaupunkiseudun laajassa mediakampanjassa

 

Mahdollisuus muutokseen -mediakampanja käynnistyy pääkaupunkiseudulla 12. syyskuuta. Reilun kuukauden mittaisen kampanjan tavoitteena on saada yhteys hengellisistä asioista kiinnostuneisiin ihmisiin.

Kampanjassa on mukana IRR-TV:n lisäksi 67 kristillistä seurakuntaa ja järjestöä.

– Saimme 1. elokuuta Kanadasta viestin, että eräs yksityinen kristitty lahjoittaa missioon 280 000 euroa. Jumala on uskollinen, IRR-TV:n toiminnanjohtaja Hannu Haukka kertoo liikuttuneena.

Massiivinen mediamissio vaatii vapaaehtoisen työvoiman lisäksi rahaa. Budjetti on yli 500 000 euroa. Kampanjassa mukana olevat seurakunnat
on haastettu mukaan rahoitukseen, ja myös yksityishenkilöille on annettu mahdollisuus osallistua siihen taloudellisesti.

Kampanja on näkyvissä muun muassa MTV3:lla, Nelosella, Jimillä ja Livillä. Radiokanavista mukana ovat Iskelmä, Nostalgia, NRJ ja Spin FM  noin 60 missio-ohjelman ja 140 kirjamainoksen voimin.

Karas-Sana neliöb. 18.-24.11.

Kampanjan ohjelmat sisältävät muun muassa henkilökohtaisia todistuksia Jumalan muuttavasta voimasta. Kampanja valloittaa pääkaupunkiseutua myös ulko- ja julkisen liikenteen mainoksin, joita on yli 10 000 kappaletta.

Osa kampanjaa on päivystävä puhelin, joka ottaa puheluita vastaan ympäri vuorokauden 12.9.-15.10.

– Käytössämme on myös neljä chat-konetta, joiden välityksellä keskustelemme keskustelupalstoilla, vastaamme sähköposteihin ja              rekisteröimme tekstiviestejä. Tarkoitus on vastata kaikille yhteyttä ottaneille, IRR-TV:n apulaistoiminnanjohtaja Ari Talja selvittää.

 

 

 
artikkelibanneri Uusi Tie