Helluntaiherätyksen mediatalon verkkokauppamyynti on kasvanut alkuvuonna 40 prosenttia viime vuoden vastaavasta ajasta. Muun muassa Ristin Voitto julkaistaan nyt tablettiversiona.
Aikamedia on aloittanut digitaalisen musiikin, kirjojen ja lehtien myynnin uudistuneessa verkkokaupassaan.
– Kolmisen vuotta sitten aloimme nähdä tarpeen myydä verkkokaupassa varastotavaran lisäksi myös sähköisiä tuotteita, Aikamedian tuotantopäällikkö Pertti Lukkarila kertoo.
Helluntaiherätyksen mediatalon verkkokauppamyynti on kasvanut alkuvuonna 40 prosenttia viime vuoden vastaavasta ajasta.
Verkkokauppauudistuksessa myös Aikamedian internetsivut rakennettiin uudelleen.
– Sähköiset tuotteemme ovat käytettävissä monilla eri alustoilla, kuten tableteilla ja älypuhelimilla, Lukkarila mainitsee.
Sähköisenä voi lukea Jees-, Ristin Voitto- ja Hyvä Sanoma -näköislehtiä sekä monia Aikamedian julkaisemia kirjoja. Musiikkia voi verkkokaupasta ostaa mp3-muodossa.
Sähköinen tarjonta keskittyy aluksi Aikamedian omaan tuotantoon.
Pertti Lukkarila kertoo, että sähköisten tuotteiden jakelun järjestäminen ei ollut uudistuksen haastavin osa, vaan tuotteiden, kuten sähköisten lehtien, lukuoikeuksien hallinnointi.
– Nyt kauppa seuraa tilausten voimassaoloa ja ehdottaa esimerkiksi lehtitilauksen uusimista.
Digitaalisen tuotteen ostettuaan sitä voi käyttää verkkoselaimen kautta tai sen voi tallentaa omalle laitteelleen.