Elämäntaito: Professori Lea Pulkkinen: Suomalainen kasvatuskulttuuri kaipaa enemmän hoivaa ja kiitoksen sanoja

SAT-7:n katselu internetissä kasvanut räjähdysmäisesti

 

SAT-7 on julkaissut vuosiraportin 2013–2014. KUVA: SAT-7

Arabian-, farsin- ja turkinkielistä kristillistä ohjelmaa tuottava televisiokanava SAT-7 kasvattaa suosiotaan internetissä. Tammikuussa 2010 SAT-7 ARABIC ja SAT-7 KIDS -kanavia katsottiin YouTubesta vain 643 kertaa. Joulukuuhun 2013 mennessä luku tuhatkertaistui, kun katselukertoja oli kuun aikana 636 558. Tämä käy ilmi SAT-7:n vuosiraportista 2013–2014.

Internet ja sosiaalinen media ovat SAT-7:lle yhä tärkeämpiä välineitä pitää yllä vuorovaikutusta katsojien kanssa. SAT-7 ARABIC ja SAT-7 KIDS -kanavat tavoittavat tällä hetkellä yli 9 miljoonaa ihmistä.

YouTubeen SAT-7 on tuottanut videomateriaalia vuodesta 2008 lähtien. Viime vuosina ohjelmien katselu YouTubesta on kasvanut kovaa vauhtia. Vuonna 2011 SAT-7 ARABIC -kanavan ohjelmilla oli reilut 2 miljoonaa katselukertaa. Vuonna 2013 kertojen määrä nousi 6,7 miljoonaan. SAT-7 KIDS -kanavan katselukerrat ovat nousseet vastaavana aikana 180 000:sta 784 000:een.

Parempi aviol. neliöb. 16.-22.9. (ilm.1/2)

SAT-7:llä on tällä hetkellä kuusi televisiokanavaa: SAT‐7 ARABIC, SAT‐7 PLUS, SAT‐7 KIDS, SAT‐7 PARS, SAT‐7 TÜRK ja SAT-7 NORTH AMERICA. Suomalaisista järjestöistä Medialähetys Sanansaattajat, Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys ja Suomen Lähetysseura ovat SAT-7:n yhteistyökumppaneita.

LISÄYS (15.5. klo 19:38): Myös IRR-TV on SAT-7:n suomalainen yhteistyökumppani.

Vuosiraporttiin voi tutustua tästä linkistä.


 
artikkelibanneri Uusi Tie